Do konce roku už nešijeme atypické rozměry vzhledem k velkému zájmu o naše produkty

Nejčastější dotazy

Na této stránce se vám pokusíme odpovědět na vaše nejčastější dotazy k objednávkám, dopravě, platbě nebo reklamacím, či vrácení zboží. Nenašli jste odpověď, kterou jste hledali? Kontaktujte nás e-mailem na info@piseckeluzkoviny.cz nebo na telefonu +420 608 164 138 (Po-Pá 6:00 - 14:30)

Objednávky

 
Je možné ubrat nebo přidat zboží do objednávky i po jejím zaplacení?

Po zaplacení objednávky zboží již není možné do objednávky přidávat další zboží, abychom urychlili proces realizace a zpracování vaší objednávky.

 
Mohu objednávku stornovat?

Objednávku, kterou jsme ještě nezačali zpracovávat, můžete zrušit telefonicky nebo e-mailem na info@piseckeluzkoviny.cz. Všechny námi přijaté a potvrzené objednávky jsou závazné. Změny nebo zrušení objednávky po jejím přijetí jsou možné pouze po předchozí dohodě. Pokud zrušíte objednávku zboží, u kterého nelze podle zákona od smlouvy odstoupit, máme nárok na náhradu již vynaložených nákladů souvisejících s touto objednávkou.

Doprava a platba

 
Je možné od vás získat dopravu zdarma?

Ano, stačí jen nakoupit nad 2 000 Kč a doručení přes libovolného dopravce máte zdarma. U velkoobchodních zákazníků nebo registrovaných firemních účtů je doručení zdarma při nákupu nad 8 000 Kč.

 
Proč nevidím všechny dopravce v košíku?

U objemnějších zásilek obsahujících zejména přikrývky, polštáře nebo větší množství sedáků není možné zvolit například doručení na výdejní místa nebo do boxů, či kurýrem. Pro přepravu objemnějších zásilek využíváme služeb Balíkovny na adresu.

 
Je možné osobní vyzvednutí objednávky u vás?

Ano, naše firma sídlí v jihočeském Písku a v košíku si můžete zvolit osobní vyzvednutí. Jakmile bude zásilka připravena, obdržíte informace e-mailem.

Vrácení zboží a reklamace

 
Jak mohu vrátit nebo reklamovat zboží?

Vyplňte prosím na stránce pro vrácení a reklamaci příslušný online formulář. Je to nejrychlejší možné vyřízení bez nutnosti vyplňovat papírové formuláře.

 
Přišlo mi zboží v poškozené obalu - co mám dělat?

Při přebírání zásilky od přepravce si zkontrolujte stav zásilky, zejména neporušenost obalu. V případě, že je obal zásilky poškozený a například i obsah uvnitř zásilky neúplný, balík nepřebírejte a do předávacího protokolu spolu s dopravcem sepište důvody nepřevzetí.

Pokud se rozhodnete poškozenou zásilku převzít od přepravce, je nezbytné poškození popsat v předávacím nebo škodním protokolu přepravce.

Doporučujeme vám neprodleně oznámit poškozenou nebo neúplnou zásilku na naší e-mailovou adresu info@piseckeluzkoviny.cz , kde prosíme přiložte i oskenovanou nebo ofocenou verzi škodního protokolu, který jste sepsali s dopravcem. Je-li to možné, přiložte k e-mailu také fotografie poškozené zásilky.

Nebude-li při přebírání zásilky od přepravce sepsán škodní protokol, považuje se zásilka za v pořádku doručenou bez poškození. Na pozdější reklamace ohledně neúplnosti nebo poškození zásilky tak nebude brán zřetel.

 
Obal zásilky nebyl porušený ale zboží uvnitř je poškozené

Zjistíte-li až po rozbalení zásilky, že zboží nese známky poškození je nutné vše detailně nafotit a zaslat fotografie a kopii dokladu na náš e-mail info@piseckeluzkoviny.cz Do zprávy nám prosíme uveďte, zda byl poškozený obal a zda požadujete vrácení nebo výměnu výrobku? Nebo vyplňte náš online reklamační formulář.

V případě schválené výměny za nové zboží, v zboží důkladně zabalte aby nedošlo k dalšímu poškození a dovnitř do zásilky vložte doklad o koupi. 

Další informace naleznete v Reklamačním řádu.

 
Jak mám vrácené, či reklamované zboží správně zabalit?

Zboží, které nám zasíláte zpět do 14 dnů od nákupu musí být nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné. Pečlivě jej zabalte a vložte ideálně do původního přepravního obalu. Pokud dojde k poškození zboží během přepravy v důsledku použití nevhodného obalu, nemůžeme vám vrátit kupní cenu a náklady na dodání zboží.

Reklamované zboží pečlivě zabalte a vložte ideálně do pevného přepravního obalu, tak aby během přepravy nedošlo k poškození obsahu zásilky.

 
Je možné při vrácení/reklamaci si vybrat jiného dopravce?

Je-li to možné, nezasílejte nám zboží zpět prostřednictvím Zásilkovny. Čas doručení na naší adresu bývá v pozdních odpoledních nebo večerních hodinách a to časově nekoresponduje s naší pracovní dobou. Kurýr nám pak nechává uložené balíky na různých výdejních místech, kde je nemůžeme z technických a kapacitních důvodů vyzvedávat.

 
Mohu vám zásilku poslat na dobírku?

Prosíme, neposílejte nám reklamace nebo vratky na dobírku. Takové zásilky nepřebíráme a vrátí se tedy zpět k vám.

 
Kdy mohu očekávat připsání peněz za vrácené zboží?

Jakmile zásilku obdržíme, zkontrolujeme zda vrácené zboží nenese známky poškození, opotřebení nebo částečné spotřeby a bude-li vše v pořádku, nejpozději do 14 dnů vám bude částka poukázána zpět na Vámi uvedený účet.

 
Za jak dlouho vyřídíte reklamaci?

Jakmile zásilku obdržíme, během 30 kalendářních dnů vyřídíme reklamaci a následně vás budeme kontaktovat e-mailem.

Záznamy nebyly nalezeny...