Postup pro reklamaci poškozené zásilky

Při převozu zásilky může dojít k jejímu poškození, v takovém případě prosíme postupujte dle pokynů níže.

Je poškozený obal zásilky?

Při přebírání zásilky od přepravce si zkontrolujte stav zásilky, zejména neporušenost obalu. V případě, že je obal zásilky poškozený a například i obsah uvnitř zásilky neúplný, balík nepřebírejte a do předávacího protokolu spolu s dopravcem sepište důvody nepřevzetí. 

Pokud se rozhodnete poškozenou zásilku převzít od přepravce, je nezbytné poškození popsat v předávacím nebo škodním protokolu přepravce.

Doporučujeme vám neprodleně oznámit poškozenou nebo neúplnou zásilku na naší e-mailovou adresu info@piseckeluzkoviny.cz , kde prosíme přiložte i oskenovanou nebo ofocenou verzi škodního protokolu, který jste sepsali s dopravcem. Je-li to možné, přiložte k e-mailu také fotografie poškozené zásilky.

Nebude-li při přebírání zásilky od přepravce sepsán škodní protokol, považuje se zásilka za v pořádku doručenou bez poškození. Na pozdější reklamace ohledně neúplnosti nebo poškození zásilky tak nebude brán zřetel.

Je poškozené zboží, ale obal je neporušený?

Zjistíte-li až po rozbalení zásilky, že zboží nese známky poškození je nutné vše detailně nafotit a zaslat fotografie a kopii dokladu na náš e-mail info@piseckeluzkoviny.cz Do zprávy nám prosíme uveďte, zda byl poškozený obal a zda požadujete vrácení nebo výměnu výrobku?

V případě schválené výměny za nový výrobek zboží důkladně zabalte aby nedošlo k dalšímu poškození, vyplňte reklamační formulář, který vložte dovnitř zásilky spolu se dokladem o koupi. 

Další informace naleznete v Reklamačním řádu.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení