Vzhledem k velkému počtu objednávek je ATYPICKÁ VÝROBA SEDÁKŮ ZASTAVENA. U sedáků je pak díky velké poptávce dodací lhůta prodloužena na 5 - 7 pracovních dní

Postup pro reklamaci poškozené zásilky

Při převozu zásilky může dojít k jejímu poškození, v takovém případě prosíme postupujte dle pokynů níže.

Je poškozený obal zásilky?

Při přebírání zásilky od přepravce si zkontrolujte stav zásilky, zejména neporušenost obalu. V případě, že je obal zásilky poškozený a například i obsah uvnitř zásilky neúplný, balík nepřebírejte a do předávacího protokolu spolu s dopravcem sepište důvody nepřevzetí. 

Pokud se rozhodnete poškozenou zásilku převzít od přepravce, je nezbytné poškození popsat v předávacím nebo škodním protokolu přepravce.

Doporučujeme vám neprodleně oznámit poškozenou nebo neúplnou zásilku na naší e-mailovou adresu info@piseckeluzkoviny.cz , kde prosíme přiložte i oskenovanou nebo ofocenou verzi škodního protokolu, který jste sepsali s dopravcem. Je-li to možné, přiložte k e-mailu také fotografie poškozené zásilky.

Nebude-li při přebírání zásilky od přepravce sepsán škodní protokol, považuje se zásilka za v pořádku doručenou bez poškození. Na pozdější reklamace ohledně neúplnosti nebo poškození zásilky tak nebude brán zřetel.

Je poškozené zboží, ale obal je neporušený?

Zjistíte-li až po rozbalení zásilky, že zboží nese známky poškození je nutné vše detailně nafotit a zaslat fotografie a kopii dokladu na náš e-mail info@piseckeluzkoviny.cz Do zprávy nám prosíme uveďte, zda byl poškozený obal a zda požadujete vrácení nebo výměnu výrobku?

V případě schválené výměny za nový výrobek zboží důkladně zabalte aby nedošlo k dalšímu poškození, vyplňte reklamační formulář, který vložte dovnitř zásilky spolu se dokladem o koupi. 

Další informace naleznete v Reklamačním řádu.