Jak postupovat při reklamaci zboží?

Je se zakoupeným zbožím něco v nepořádku? Za veškeré zakoupené produkty v našem e-shopu poskytujeme standardní záruku v délce 24 měsíců. Jak tedy správně postupovat při zaslání reklamace na naší adresu?

Reklamované zboží pečlivě zabalte a vložte ideálně do pevného přepravního obalu, tak aby během přepravy nedošlo k poškození obsahu zásilky.

Dovnitř zásilky vložte vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace, případně tento formulář můžete zaslat na náš e-mail: info@piseckeluzkoviny.cz, zároveň také vložte do zásilky kopii Faktury - daňového dokladu.

Zásilku pojistěte na odpovídající hodnotu a zašlete na naší reklamační adresu: 

Stanislav Houdek - Písecké lůžkoviny
Sedláčkova 472/6
397 01 Písek

Nezasílejte nám zásilku na dobírku! Takové zásilky nepřebíráme.

Pro reklamaci zboží prosíme nevyužívejte služeb Zásilkovny. Čas doručení na naší adresu bývá v pozdních odpoledních nebo večerních hodinách a to časově nekoresponduje s naší pracovní dobou. Kurýr nám pak nechává uložené balíky na různých výdejních místech, kde je nemůžeme z technických a kapacitních důvodů vyzvedávat.

Jakmile zásilku obdržíme, během 30 kalendářních dnů vyřídíme reklamaci a následně vás budeme kontaktovat e-mailem.

Další podrobné informace jsou uvedené v Reklamačním řádu.