Jak postupovat při reklamaci zboží?

Je se zakoupeným zbožím něco v nepořádku? Za veškeré zakoupené produkty v našem e-shopu poskytujeme standardní záruku v délce 24 měsíců. Jak tedy správně postupovat při zaslání reklamace na naší adresu?

Reklamované zboží pečlivě zabalte a vložte ideálně do pevného přepravního obalu, tak aby během přepravy nedošlo k poškození obsahu zásilky.

Dovnitř zásilky vložte vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace, případně tento formulář můžete zaslat na náš e-mail: info@piseckeluzkoviny.cz, zároveň také vložte do zásilky kopii Faktury - daňového dokladu.

Zásilku pojistěte na odpovídající hodnotu a zašlete na naší reklamační adresu: 

Stanislav Houdek - Písecké lůžkoviny
Sedláčkova 472/6
397 01 Písek

Nezasílejte nám zásilku na dobírku! Takové zásilky nepřebíráme.

Jakmile zásilku obdržíme, během 30 kalendářních dnů vyřídíme reklamaci a následně vás budeme kontaktovat e-mailem.

Další podrobné informace jsou uvedené v Reklamačním řádu.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení