Podmínky velkoobchodní spolupráce

Tyto podmínky velkoobchodní spolupráce (dále jen „podmínky spolupráce“) se vztahují na velkoobchodní spolupráci prováděnou prostřednictvím on-line obchodu Písecké lůžkoviny umístěného na webovém rozhraní https://www.piseckeluzkoviny.cz/ (dále jen „webové rozhraní“) provozovaný

Stanislavem Houdkem, se sídlem Otavská 1042/18, 397 01, Písek - Budějovické Předměstí
IČ: 73554723
DIČ: CZ7711161216
adresa pro doručování: Městský areál Sedláčkova 472/6, 397 01 Písek

telefonní číslo: +420 608 164 138
kontaktní e-mail: info@piseckeluzkoviny.cz

Jsme českým výrobcem a prodejcem bytového textilu, přičemž prostřednictvím webového rozhraní provozujeme maloobchod i velkoobchod.

Tyto podmínky spolupráce obsahují základní parametry spolupráce mezi námi, tj. firmou Písecké lůžkoviny a jinými podnikateli, tzn. spolupráci ohledně velkoobchodního dodávání našich produktů pro Vaši společnost či organizaci, a to mimo jiné za zvýhodněné velkoobchodní ceny.

Máte zájem s námi spolupracovat?

Velkoobchodní spolupráci a s tím spojené odebírání zboží za zvýhodněné velkoobchodní ceny je možné zajistit prostřednictvím následujícími dvěma způsoby:

  • a) poptávky učiněné e-mailem;
  • b) registrací na našem webovém rozhraní.

Projevíte-li zájem s námi navázat spolupráci prostřednictvím poptávky učiněné pomocí e-mailu, prosíme o vypsání veškerých potřebných údajů. Rozsah potřebných údajů se použije obdobně jako v případě registrace na našem webovém rozhraní. Poté co nám bude doručena vámi učiněná poptávka, vypracujeme Vám konkrétní cenovou nabídku na vzájemnou spolupráci.

Vhodnějším způsobem, jak s námi navázat velkoobchodní spolupráci, je registrace na našem webovém rozhraní. Tento způsob doporučujeme i s ohledem na skutečnost, že naše velkoobchodní ceny pevné a díky registraci na webovém rozhraní získáte přístup k výhodným nabídkám kdykoli, v jakémkoli čase, aniž by bylo nutné vypracovávat individuální cenovou nabídku.

REGISTRACE PROSTŘEDNICTVÍM WEBOVÉHO ROZHRANÍ

Registrace na webovém rozhraní probíhá prostřednictvím registračního formuláře. Do registračního formuláře se dostanete prostřednictvím tlačítka „registrace“, které se nachází v pravém horním rohu našeho webového rozhraní.

V rámci registračního formuláře je nutné vyplnit mimo jiné druh Vašeho podnikání, přičemž máte na výběr následující možnosti:

  • a) velkoobchodní odběratel (zejména e-shopy, firmy, obce, knihovny, organizace…)
  • b) školská zařízení (např. mateřské a základní školy, jesle, dětská centra)
  • c) ubytování a restaurace (penziony, hotely, hostely, ubytovny, seniorské domy apod.)

V rámci registračního formuláře je dále nutné vyplnit identifikační údaje, a dále kontaktní údaje, včetně e-mailu. Současně si zvolíte přístupové údaje na webové rozhraní. Registrace je taktéž možná pomocí Vašeho Google účtu.

Informace uváděné při registraci musí být pravdivé a úplné. Pokud si nejste jistí svým druhem podnikání, nejedná se o uvedení nepravdivého údaje. Vámi uvedené zařazení kontrolujeme a v případě nesprávného zařazení před autorizací Vaší registrace upravíme do souladu se skutečností. Upozorňujeme, že toto zařízení do druhu podnikání je rozhodné pro případnou exkluzivitu na vybrané zboží.

Účet, při jehož založení byly použity nepravdivé nebo neúplné údaje, může prodávající bez náhrady zrušit. V případě následných změn v údajích doporučuje provést jejich bezodkladnou úpravu v uživatelském účtu.

Dokončením registrace vzniká uživatelský účet.

Získání výhod velkoobchodní spolupráce, tj. mimo jiné získání výhodnějších cen, předchází schválení z naší strany. Schválení Vám bude oznámeno do 7 dnů od vytvoření uživatelského účtu.

ZRUŠENÍ REGISTRACE

Uživatelský účet máme právo bez náhrady zrušit, a to, pokud prostřednictvím účtu dochází k porušování dobrých mravů, platných právních předpisů nebo těchto podmínek spolupráce.

Dále můžeme uživatelský účet bez náhrady zrušit pokud:

  • dojde z Vaší strany k nepřevzetí zásilky a následnému odmítnutí úhrady vzniklých nákladů;
  • použijete fotografie bez jejich ošetření proti zneužití nebo kopírování (zamezit stahování fotografií z vašeho e-shopu nebo ošetření vodoznakem umístěným tak, aby nebylo možno fotku použít např. oříznutím);
  • použijete fotografie na zboží stejného dezénu, ale nižší kvality;
  • použijete fotografie na zboží, které má jiný, než náš přebalový leták;
  • neuvedete naši firmu Písecké lůžkoviny jako výrobce u produktu na svých stránkách (uvedení „vyrobeno v ČR“ není dostatečné“)
  • od vás neobdržíme objednávku déle než 36 měsíců.

VELKOOBCHODNÍ CENY

Ceny uváděné na webovém rozhraní jsou uváděny včetně DPH.

Jednotlivé objednávky nejsou žádným způsobem omezeny co do minimálního množství, či částky. Ceny v případě nákupu 1 ks nebo 100 ks jsou shodné. Zároveň nejste u nás povinni objednávat zboží v určité pravidelnosti, ani hodnotě. Jednotlivé objednávky jsou závislé pouze na vašich potřebách.

DOPORUČENÁ PRODEJNÍ CENA

Pro další prodej našich produktů (např. v případě e-shopů) žádáme, aby byla dodržena doporučená prodejní cena. Doporučenou prodejní cenou se rozumí cena, která je aktuální prodejní cenou na webovém rozhraní (www.piseckeluzkoviny.cz), a to vždy ve vztahu ke konkrétnímu produktu.

Jen tak lze zabránit spojování si našich českých výrobků v očích zákazníka s jinými, z méně kvalitního materiálu z dovozu.

UVEDENÍ VÝROBCE

Vyžadujeme, aby u našich výrobků (platí zejména pro spolupracující e-shopy) bylo uvedeno jako výrobce jmenovitě PÍSECKÉ LŮŽKOVINY, nikoli pouze „vyrobeno v ČR“ nebo „česká výroba“.

V případě, že nepoužíváte své přebaly, ale nakupujete naše výrobky s naším popisovým přebalem je řádné uvedení výrobce podmínkou spolupráce.

DORUČOVÁNÍ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží doručujeme dohodnutým způsobem, řádně zabalené a vybavené potřebnými doklady. Není-li dohodnuto jinak, jsou doklady poskytovány v českém jazyce.

Jednotlivé objednávky vyřizujeme podle data, kdy dorazily. Pokud zvolíte platbu předem, čekáme nejprve na příjem platby, poté teprve zařazujeme do výroby nebo expedice. Z hlediska logistiky doporučujeme provádět souhrnné objednávky na více zboží, než-li opakované objednávky menšího rozsahu. Objednávky jsou vyřizovány samostatně a nesčítají se.

Dodací lhůta v rámci velkoobchodní spolupráce činí obvykle 5 – 7 dnů. Upozorňujeme, že v konkrétním případě může být dodací lhůta delší, vždy se však snažíme o co nejrychlejší dodání.

Zboží zasíláme standartně na dobírku a jako vyhrazeného dopravce pro e-shopy využíváme služeb České pošty, která je ochotna akceptovat větší zásilky a balení ve stretch fólii. Platba kartou kurýrovi je povolena.

U objednávek do 8.000 Kč vč. DPH činí doprava částku 98,- Kč, zákazník případně hradí též doběrečné v hodnotě 39 Kč. V případě objednávek v hodnotě přesahující částku 8.000 Kč vč. DPH je doprava zdarma.

Splatnostní faktury poskytujeme pouze státní subjektům nebo příspěvkovým organizacím (např. školy, mateřské školy, obecní úřady). Splatnost faktury je v takovém případě stanovena dle dohody smluvních stran. Pro možnost takové úhrady je nutné naše předchozí schválení.

U jiných subjektů není tato možnost úhrady možná, a to s ohledem na naše zkušenosti s tímto postupem. Pro ostatní zákazníky je tedy k dispozici dobírka nebo platba předem.

DALŠÍ INFORMACE

V rámci velkoobchodní spolupráce nenabízíme provizní ani komisní prodej.

OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

Obsah webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty včetně obchodních podmínek, fotografie, obrázky, loga, programové vybavení a další) je chráněn autorským právem prodávajícího nebo právy dalších osob. Kupující nesmí obsah měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez souhlasu prodávajícího či souhlasu držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné zpřístupňování fotografií a textů umístěných na webovém rozhraní. Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.

Fotografie umístěné na webovém rozhraní je možné po předchozí domluvě zapůjčit a následně z webového rozhraní stáhnout a následně v souladu s podmínkami spolupráce využívat. Upozorňujeme, že fotografie jsou určeny pro další prodej našich spolupracujících odběratelů, nikoli k prodeji na inzertních serverech.

CO PŘI SPOLUPRÁCI NABÍZÍME?

V rámci vzájemné spolupráce Vám nabízíme zejména:

  • dobrou komunikaci;
  • odbornou pomoc při výběru správného druhu zboží;
  • kvalitní české výrobky;
  • flexibilitu a rychlé dodání;
  • množstevní slevy.

DALŠÍ DŮLEŽITÉ DOKUMENTY

Obchodní podmínky pro velkoobchod
Reklamační řád pro velkoobchod

V případě dotazů se neváhejte na nás obrátit. Vaše případné dotazy vždy rádi zodpovíme.

Tým Píseckých lůžkovin

Tyto podmínky spolupráce jsou platné a účinné od 1. 8. 2023

 

Archív

Podmínky velkoobchodní spolupráce - platné do 31.7.2023